wtorek, 1 stycznia 2013

Na Nowy Rok...

....chcę Wam złożyć najlepsze życzenia- żeby przyniósł wiele radości i spokoju, miłości i przyjazni, wielu wyzwań i marzeń do spełnienia!!! Dbajcie o siebie i bądzcie dla siebie dobre!


Tęskno mi do Was, ale popsułam się ostatnio do tego stopnia, że czas miedzy Świętami a Nowym Rokiem spędziłam w szpitalu. Moje serducho powiedziało " hola moja piękna, dość tego!" i trochę zwariowało. Już jest w porządku, ale nijak ogarnąć się nie mogę. Obiecuję jednak, że już niedługo będziecie mnie miały dość;)
Dziękuję za troskę (Malinko :*), życzenia świąteczne i przepraszam, że nikt nie doczekał się odpowiedzi. W każdym razie teraz DZIĘKUJĘ WAM bardzo, bardzo mocno. Nawet nie wiecie ile to dla mnie znaczy:)

Pozdrawiam gorąco
Marta

1 komentarz:

  1. Mam nadzieję, że już wszystko w porządku, również życzę Ci udanego i zdrowego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń